Our class is 2h0t4u
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Our class is 2h0t4u

In this forum you can do all kinds of stuff...
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 French Classes sucks BALLS!!

Go down 
+2
cwemefouette
iSecks
6 posters
AuthorMessage
iSecks
Moderator
Moderator
iSecks


Male
Number of posts : 167
Age : 30
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSat Mar 10, 2007 8:12 pm

Jvais faire le premier post en francais Laughing pcq personne en fait... de toute facon je les comprend... Ces tout a cause de Mme.Mercier et son cours de MERDE... On sennuie a mort labas <--- surtout mwa... Je fait des efforts surhumains pour pas mendormir sur le bord de la fenetre -_- A cause de ceci jvais faire le plus de fautes ''grammaticales'' sur ce site pour la faire chier <--jpense po ke ce mot esiste ^___^
Back to top Go down
cwemefouette
mage lvl.1
mage lvl.1
cwemefouette


Female
Number of posts : 15
Age : 31
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSat Mar 10, 2007 9:00 pm

omg Alexander utilise le mot surhumain sa fiat drole a imaginer le voir dire sa
Back to top Go down
http://www.--savethelast-kiwi.piczo.com
iSecks
Moderator
Moderator
iSecks


Male
Number of posts : 167
Age : 30
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSat Mar 10, 2007 9:19 pm

lol ^^
Back to top Go down
David
Moderator
Moderator
David


Male
Number of posts : 146
Age : 31
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSat Mar 10, 2007 11:12 pm

mme mercier ( je prend meme pas la peine de mettre son nom en majuscule) = merde
Cour de francais = me derange pas grace a ma place
Ma place en arriere dans le coin = cool
Et niaiser avec Filip = trops drole

Shocked Shocked Shocked scratch
Back to top Go down
Admin
GOD
GOD
Admin


Number of posts : 40
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 11:57 am

Elle nous dit des choses qu'il ne fallait meme pas etudier(juste avant l'examen).
-elle nous donne trop de devoir et ELLE FAIT DES STUPIDES EXCUSES LORSQU'ELLE FAIT DES FAUTES EN CORRIGEANT NOS EXAMENS!!

Sa fait chier !! Mad
Back to top Go down
https://class204.niceboard.com
cwemefouette
mage lvl.1
mage lvl.1
cwemefouette


Female
Number of posts : 15
Age : 31
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 12:01 pm

J'avoue qu'elle est chiante. Elle a trop pas de vie la. Pis chui dac ak Dr.Ong. pcĸ genre sa fait trop chier pour les gens qui etudient full (pas moi) et qu'elle vienne tout changer la veille de lexam... Tĸ elle a pas de vie
Back to top Go down
http://www.--savethelast-kiwi.piczo.com
Admin
GOD
GOD
Admin


Number of posts : 40
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 12:03 pm

cwemefouette wrote:
J'avoue qu'elle est chiante. Elle a trop pas de vie la. Pis chui dac ak Dr.Ong. pcĸ genre sa fait trop chier pour les gens qui etudient full (pas moi) et qu'elle vienne tout changer la veille de lexam... Tĸ elle a pas de vie

Chui d'accord avec toi Lyds^^ Laughing

Pas de vie!!! that sucker
Back to top Go down
https://class204.niceboard.com
David
Moderator
Moderator
David


Male
Number of posts : 146
Age : 31
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 10:08 pm

J'etudie pas de toute facon... alors ca change rien pour moi... je suis correct... mes exams sont aussi bon que ceux qui etudient... ou presque...presque pas... Surprised
Back to top Go down
iSecks
Moderator
Moderator
iSecks


Male
Number of posts : 167
Age : 30
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeWed Mar 14, 2007 5:24 pm

lol mwa mes notes resten les meme si jetudie pas et si jetudie alors: When you can take shortcuts TAKEM, When its too much of an effort to bbother, dont do it!!
Back to top Go down
Alan
Noobie
Noobie
Alan


Number of posts : 3
Registration date : 2007-03-13

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeWed Mar 14, 2007 6:32 pm

jaime les cours de francais jai toujours des bonnes notes et ma place est bonne
Back to top Go down
David
Moderator
Moderator
David


Male
Number of posts : 146
Age : 31
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeWed Mar 14, 2007 8:02 pm

......... please don't say you like french classes............... cuz I hate them so much cuz of that teacher... you can't imagine........ i'll make her suffer at the end of the year........ like piss her of badly...
Back to top Go down
Megumi*
Noobie
Noobie
Megumi*


Female
Number of posts : 4
Age : 31
Registration date : 2007-03-30

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeSat Mar 31, 2007 10:58 am

What I dont like is the subject FRENCH. Mme Mercier is not that bad (putting aissde her weirdness here)
She can be really mean I guess, but never to me *smile*
Back to top Go down
iSecks
Moderator
Moderator
iSecks


Male
Number of posts : 167
Age : 30
Registration date : 2007-03-10

French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitimeTue Apr 03, 2007 8:33 pm

pffftt *chou chou* ^^
Back to top Go down
Sponsored content





French Classes sucks BALLS!! Empty
PostSubject: Re: French Classes sucks BALLS!!   French Classes sucks BALLS!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
French Classes sucks BALLS!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Our class is 2h0t4u :: Everything interesting in school :: Teachers^^-
Jump to: